عشق فقط بارسا

عشق فقط بارسا
فوتبالي
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق فقط بارسا و آدرس fc.barcelona72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آندرس اینیستا هافبک باشگاه در طی مصاحبه اخیرش درباره عملکرد و اهداف باشگاه چنین به سمع مستمعان رساند: «اهداف ما با گذشته تغییری نکرده است؛ می خواهیم همه چیز را به نحو احسن انجام دهیم و تا پایان فصل برای کسب مقام ها تلاش خواهیم کرد». اینیستا و سایر همتیمی هایش بیش از پیش بر این امر تاکید دارند که «دوره موفقیت بارسا را طولانی تر کنند و جامهای بیشتری کسب کنند».

آندرس اینیستا در طی مصاحبه مطبوعاتی اش که با کمپانی نایک داشت، ادعا نمود: «با توجه به تغییراتی که در کادر رهبری باشگاه صورت گرفته است، اهداف ما تغییری نکرده و مثل قبل مشتاق هستیم و شور و اشتیاق خویش را از دست نداده ایم».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


وی همچنین در باره تیتو چنین گفت: «راهی که می رویم و کارهایی که انجام می دهیم، خیلی تغییر نخواهد کرد». وی همچنین افزود: «هر شخص و هر مربی، راه و روش های خود را دارد، اما من معتقدم آنها مانند یکدیگرند. هرچند، مسلما تنها تیتو این وظیفه سنگین را بر دوش نخواهد کشید. در حال حاضر بیشتر از همیشه، بازیکنان می خواهند این موفقیتها را بگسترانند و مقام های مختلفی کسب بکنند».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ رهاجوني ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 7076
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1